Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jah

19. 7. 2011 21:02
...nevidel bych to tak cerne...

Ahoj, s radou argumentu souhlasim... Taky si myslim, ze by to mohly byt max. 3 dny a na mene scenach.... Ale nesouhlasim s tim, ze by letos na Colours nic nebylo a ze by Colours bylo jen pro "masoveho navstevnika".... Treba za takove Swans jsem vdecny (ukazky, ktere jsem nasel na netu jsou oproti jejich zivemu vystoupeni uplne neco jineho - na zivo je to hodne fyzicka hudba, pro me druhy nejvetsi zazitek z festivalu). Taky Bang + Molvaer byli skveli... N. Cave me nenadchnul, ale taky to neni zrovna hudba pro masy a jeho vystoupeni zazitkem bylo, i kdyz pro me ne zrovna zazitkem niternym :-) Poradatele neustale resi, jak festival jeste vice nafouknout, to se mi nelibi... Dalsi dilema mozna Holusova a spol. resili uz kdysi davno, jak moc to ma byt world music. Na tuzemske podminky je CoO porad spicka, i kdyz zajimavejsi je treba pro me Pohoda nebo Off (ale tam je treba world music jeste mene).

0 0
možnosti

hadassa

19. 7. 2011 19:28
Baviči jsou ukrutní

Letos jsem nebyla, ale nevadí, líbilo se mi proniknutí festivalu do města, třeba to pomůže, aby úřady hnuly zadky a začaly se zabývat "veřejným prostorem", který zamrzl někde v půlce osmdesátých let minulého století. Jinak si myslím, že ti tak zvaní "uvaděči" zřejmě hrajou nějakou zákulisní soutěž, kdo se bude hůř a idiotštěji pitvořit. Ten, kterého jsem musela poslouchat na Masarykově náměstí, v tomhle rozhodně nezklamal, mně osobně určitě chybět nebude, je jedno, jestli je to tajrlík dovezený nebo místní, zatím to byl vždycky běs. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Novinář v.v., který má potřebu veřejně prezentovat své postřehy, názory a nápady.